Press "Enter" to skip to content

#10 Q&A: Vi svarer på spørgsmål fra vores lyttere

I denne episode svarer Emma og Kristian på spørgsmål fra vores lyttere fra vores Facebookgruppe.

Nogle af spørgsmålene er blandt andet:

  • Hvorfor må man helst ikke tabe sig, når man er gravid?
  • Hvor meget må man ligge i kalorieunderskud efter fødslen uden at det går ud over ens amning?
  • Hvor lang tid efter fødslen skal man vente med at lave dybe squats og lunges?
  • Er der nogle øvelser, som er gode at træne, hvis man ønsker at være stærk ift. at klare fødslen bedst muligt?
  • Kan man regne med at få samme styrke i bækkenbunden som inden man fødte?
  • Må man tage kreatin-tilskud til muskelopbygning under graviditet og/eller under amning?
  • Plukveer under træning: Er det ok at fortsætte?
  • Afkortet livmoderhals og træning: Må man eksempelvis dyrke styrketræning eller hård cykling?

Det, og meget mere, gennemgår vi i denne episode af MORtion. Lyt til podcasten herunder:

MORtion på Spotify
MORtion på iTunes

Du finder også MORtion i andre podcasts apps, som fx Podimo.



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *